BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

25 August 2009

CERITA TERAWIHKU..


Kisah nie mmg xkn aku lupekn smpai bile-bile.

Alkisahnye..,
Seperti malam-malam sebelumnye,aku,irah, zame & ayah pegi surau utk solat terawih.
Tapi malam nie lain sikit la sebab akak dah blik uitm manakala mak pulak ABC.
Waktu smpai kt p'karangan surau ayah pun parking la kereta kt luar sbb org dah ramai.
Depan surau tu de kilang kot..ntah aku pon xnmpak sgt sbb malamkn..
Nak d'jadikn cerita,lepas enjin kereta dimatikn hayatnye...aku & the gang pon keluarla.
Tengah dok lenggang-kangkung jln masuk ke surau......tibe-tibe ade seekor anjing menyalak.
Aku & zame pon ape lagi,bukak lgkh seribu la msuk ke kawasn surau sbb aku rsekn anjing tu kt blakang aku.
Mse tu dah xingat ape.Ble rse dah selamat ktorg tengok blakang..irah dok gelak-gelak ngan ayah.Sejak tu,ble nak kluar dr kereta,aku mesti tengok keadaan sekeliling dlu...untuk keselamatn.


No comments:

Post a Comment