BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

24 March 2011

Allah know what BEST for you!!

Assalamualaikum....


Semua sedia maklum yang keputusn SPM 2010 dah pun keluar.Aku antara ribuan orang yang pergi mengambil keputusan.Alhamdulillah...keputusan aku OK.Tipulah kalau aku cakap aku tak sedih tapi bila aku fikir balik Allah yang Maha Adil dah makbulkan doa aku dengan memberi kejayaan kepada kawan-kawan aku.Aku tumpang gembira untuk mereka.


Kita sebagai hamba Allah berdoa memohon apa yang kita mahu tapi Allah yang Maha Mengetahui memberi apa yang kita perlu.Aku percaya keputusan sebegitulah yang aku perlukan untuk kembali menemui diri aku yang dah lama sangat hilang sejak aku tinggalkan zaman sekolah rendah.Itulah cara Allah menyedarkan aku.Terima kasih Allah!!


Pengajaran daripada keputusan SPM aku ialah :

1.Jangan sekali - kali menyerah kalah sebelum mencuba.
2.Yakin pada diri sendiri bahawa anda akan berjaya mengharungi setiap cabaran/
dugaan/halangan/ujian yang anda terima.
3.If you are not giving your 100 percents in everything you do,you will get nothing!



Untuk aku dan kamu : Carilah kegembiran dalam kesedihan yang kita lalui.Insyaallah
kita akan menjadi lebih bersyukur di atas segala nikmat yang
kita perolehi.

3 comments: