BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

28 December 2009

Jatuh cinta pada ????

assalamualaikum...
akhirnye...aku jatuh cinta.......
pada sape???hahaha..sape lg......
kalo bkn Gu Jun Pyo...
rsenye aku kne b'saing dgn ramai org
t'masuklah dgn yg ade kt rmh nih.
disebabkn tahun depan aku spm
n irah pmr..so,rsenye mmg xdpt tengok
last episode BOYS OVER FLOWERS (BOF).
jadi ktorng b'pakat la nak beli dvd BOF
ble dah bkak sekolah nti..almaklumlah
cuti sekolah xde duit belanja.
tup.tup. ayah ckp nak pegi JJ
sbb nak bli brg akak aku
ktorg cdang nak tgok harga DVD tu.
oleh sebab xsabar sgt nak tgok cite tu..
ktorg pon b'manis mulut la dgn ayah.
sebab ayh mcm xbagi nak beli dvd tu.
so,aku ckp nti ktorg byar separuh balik kt ayah.
nasib baik ayah setuju...
akhirnye dapat la DVD BOF tu..
DVD Korea pertama...... dan terakhir kot.........???





tpi cte tu mmg BEST!!!!!!!!!!!!!!!!
Gu Jun Pyo..Geum Jan Di..Yoon Ji Hoo..Soon Yi Jeong..Song Woo Bin

No comments:

Post a Comment